18 gru 2010

Kamil, 27, komórka, miasto, koncentracja

masuj moje dłonie masuj
mówisz
niech masa mięśniowa wsiąknie
w twoje opuszki
spenetruje każdą komórkę i
każde zakończenie nerwowe
niech wyśle do twojego umysłu
wiadomość czystą łatwą do zrozumienia
że ja tu nie siedzę tylko po to
aby podziwiać twoje oczy
przytakiwać ci na każde słowo
i wysłuchiwać twoich przechwałek
jaka ty to jesteś rozwiązła
i co robiłaś w europejskich miastach
nie jestem tutaj żeby wysłuchiwać
twoich pomrukiwań i ciszy
kiedy ja mówię o obrazach
które widziałem wczoraj za dnia
rano na moim parapecie

ziewasz
wyłączasz się
wylogowujesz
tak ci łatwiej
udawać że masz mnie za coś
zabijać moją koncentrację
osłabiać system obronny
brać i brać
zrób to zrób tamto
wymasuj mi plecy
kup
oddaj
dawaj
mnie i tylko mnie i mnie

tak ci łatwiej
masz swojego prywatnego niewolnika
zakupionego za jedno machnięcie tyłkiem
którego nawet nie dostałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz