9 cze 2011

Nie ma szans na przyjaźń

mowić
kocham cię na zawsze
nie utrzyma nas razem

gołąb i pióro
nie utrzymają nas nigdy
nie wiem czy brak mi ciebie
czy dmucham w chusteczkę
bo tęsknię za tobą
ryzykować cię nie chcę
a to nie ta mina którą lubię
dlaczego to ty decydujesz

wyjdę na miasto jeśli zechcę
wrócę o piątej nad ranem
twoja przyszłość leży w nowych przyjaźniach
nowe oczy na sobie widzisz
inne historie wymyślać chcesz
a mnie lubisz gdy rozważny jestem

pobłądź trochę
poczekaj na ból
pobłądź w samotność by znaleźć nas
uzależnienie które uświęca środki
polegaj na mnie
gdy usłyszeć chcesz że jest dobrze
pod słońcem jest miejsce tylko na jednego

był tylko jeden ja i ty kiedyś byłaś
a chcesz chcieć innych jeszcze
nocą niech ciągną do światła
wszystkie te ćmy byłych za którymi tęsknisz
- oddanie pocałunki i seks -
i to na czym uprzesz się u kolejnego

kto śmiałym ten wygrywa
albo kto wie ten zaczyna
mój nos poczuł wiele uderzeń
a ty gorzkniejesz więc
lepiej udawać niż sprzeczać się
twoje pochlebstwa kiedy gnije
niszczą całą zabawę

to my 
wypalamy się z sykiem
ale z kilkoma skurczami jeszcze
dotarliśmy do końca
do końca początku dotarliśmy

2 komentarze:

  1. Powiem szczerze, że czekałem na jakiś wiersz :P Jakoś wolę wiersze od treści zamieszczanej na drugim blogu. A ten wydaje mi się bardzo ciekawy. Łączę z nim wiele swoich przeżyć. Pierwsze trzy wersy są niesamowite, nie wiem czemu, ale ostatnio wszystko, teraz Ty do tego dołączyłeś, uświadamia mi jedną rzecz. I dziwnie nie jestem nią zaskoczony, mimo że byłem przekonany o czymś przeciwnym. Ale nie będę o tym tutaj pisał, będziemy mieli czas o tym pogadać :P
    Wiersz jako całość kojarzy mi się strasznie z utworem Nine Inch Nails - That's What I Get. Słusznie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pisałem chwilę, odpocząłem od poezji, a i teraz nie zamierzam pisać jak maszyna, za dużo mi się tego gromadziło, wypalało się powoli. ten tekst napisałem patrząc na pewne wydarzenia obok mnie, analizując zachowania.
    a że Tobie spasował, to tym bardziej mnie cieszy.
    czy NIN tutaj pasuje? jeśli Tobie pasuje, ok. dla mnie to trochę inny wydźwięk, choć... jak bliżej się przyjrzeć utworowi, blisko. więcej, zapewne, off the record. :)

    OdpowiedzUsuń