13 sty 2012

Blues laptopowy

Pewnej nocy moją dziew-czy-nę przyłapałem w in-ter-ne-cie
kli-ka-ją-cą się z niez-na-jo-mym kolesiem.
Ona mówi, że to nie zdra-da, w sie-ci czatować.
Ja myślę że to tak, jakby się z nim ca-ło-wać.

W in-ter-ne-cie kli-ka moja panna młoda,
Taka z niej ma-muś-ka lap-to-po-wa.
Chyba rozstanę się z nią.

Wróciłem do do-mu po pra-cy styrany
A ona na czacie i ten sam koleś zasrany.
Obudziłem się nad ra-nem, w pół do dru-giej chyba,
A ona znów na laptopie swoim coś przede mną skry-wa?!

W in-ter-ne-cie klika moja panna mło-da,
Taka z niej ma-muś-ka lap-to-po-wa.
Chyba rozstanę się z nią.

Chyba kupię lap-to-pa - zrobię to co ona,
Poznam pannę, co lubi czatować i jest ró-żo-wa!
Kiedy flirtujesz on-line, moja mówi że to nie zdra-da,
Gdy ja to zrobię, ciekawe czy jej się na-da!

W in-ter-ne-cie kli-ka moja młoda,
Taka z niej ma-muś-ka lap-to-po-wa.
Nie mogę się rozstać z nią.

1 komentarz: